Tack mamma!

Det blir inget med tröjorna från ebay, mamma ratade dom totalt.
Inte hittar jag någon annan på internet heller, har spenderat flera timmar än vad jag kan hålla reda på med att leta efter en sådan tröja.
Men då letar mamma fram sin gamla Led Zeppelin-t-shirt och säger att jag kan få den!
Snälla mamma!

Eftersom jag har stora problem med att somna inatt, flög mina tankar iväg som de brukar göra när jag har svårt för att somna. Den här gången började jag tänka ut lite nya outfits bland annat. Så Matilda, nu får du skynda dig hem så jag kan få köpa din kavaj! :) Haha, jag behöver den!

Och så måste jag hitta en snygg väska med..helst svart, med lite mer lyxigt utseende utan att kosta en förmögenhet. hmm, jaa:P


// Alicia

Kommentarer
Postat av: Matilda

haha du får ta och komma hit en sväng då! =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback