Shopping!

Spm sagt så var jagoch Carin i Kalmar idag efter skolan. Skoj var det - och mycket shopping blev det!
Här kommer det jag köpte:

T-shirt med
Musse Pigg-tryck
från Aima (nyuppackad och allt;) ) 180 kronor





Tröja med fickor
från Gina Tricot
149 kronor





Väska från Indiska
på rean för
ca 250 kronor





Enkel kjol från Gna Tricot
på rean för 50-lappen.
Tänkt att bara ha som en "förlängning"
till t.ex. tröjor som inte riktigt täcker rumpan och tights.

Scarf med stjärnor
från Indiska.
60 kronor





Örhängen från
Glitter på rean.
15 kronor


Svart armband från
H&M Herr (3 varv runt). 60 kronor.
Svart/guldigt armband från
Glitter på rean. 15 kronor

Rund hårborste från H&M 35 kronor.
Mascara från Maybelline, 98 kronor (extrapris) på H&M.
Foundation från Maxfactor, 119 kronor (extrapris) på H&M.



Ja en del shopping blev det. :) Hittade det mesta jag har letat efter; svart väska, armbanden, grå litemysig tröja, t-shirt med Musse Pigg-tryck, en enkel kjol (tyvärr var den inte svart som jag hade velat ha de i egentligen), och en rund hårborste. Bättre kan det ju inte bli att man hittar allt det på e och samma shoppingrunda! Det var dock några saker jag var besviken på, att de gröna strumpbyxorna var slut på Indiska och att H&M fortfarande inte har fått in särskilt mycket av sin vårkollektion.
Dock hittade jag en skinnjacka i mc-modell på H&M för 500 kronor som kanske är något. Mycket möjligt!

                              
                                                                                                      // Alicia

Kommentarer
Postat av: Matilda

haha du shoppade ju en hel del också!.. mitt var iaf utspritt på fler dagar.. jag bara visade upp allt samtidigt =).. haha


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback