Onsdag

Har man jobbig klass eller vad?
Idag har de verkligen varit på krigsstigen!
På andra lektion pratade de konstant hela tiden, och lyckades få sig uppskrivna hela den tiden och får sitta av det efter skolan. Lektionen (idrott) höll i 25 minuter, sen gav vår lärare upp och sa att vi inte skulle ha någon idrott för att han inte orkade med oss för att vi pratade så mycket och inte lyssnade.
Och på lunchen skällde den jobbigaste av alla i klassen ut en lärare så han sedan fick bli hämtad av rektorn.
Ja, jag säger då det!

Fast jag har skött mig idag, så för min det har det varit en lugn dag.
Idag har jag en del att göra, nämligen öva inför en muntilg redovisning som vi ska ha imorgn på svenskan, och jag har inte övat något, kan behövas!
Ikväll blir det ridningen också. Det är verkligen kul! :)



// Alicia

Kommentarer
Postat av: Malin

är det imorrn?! Alla behöver väl inte göra imorrn , det kan vi ju aldrig hinna...

Postat av: Alicia

En del ska göra imorgon, resten på fredag

2008-01-23 @ 15:57:46
URL: http://liitenflicka.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback