Hello!

Sorry, det blev inget skrivet igår, och knappt idag heller.:)
Menmen, ibland hinner man bara inte.
I alla fall, igår var det något som kallades "Föreningshype" på eftermiddagen i skolan. Det var flera föreingar i Nybro som var i sporthallen och visade vad dom håller på med och så.
Jag vann en gratiskurs i golf, hehe eller jag fick väl den snarare, det enda man behövde göra var att slå 3 bollar. Så den ska jag gå på tillsammans med Carin tror jag som också fick en sån lapp. Kanske man tar upp golfen igen, fast jag tror inte det, det är för dyrt att hålla på med det och ridningen samtidigt. Men kul ändå  och se hur mycket man kommer ihåg! :)

Nåja, sen efter det hämtade jag Nils som kom med bussen från Kalmar, vi åkte och bowlade (jag vann!!:D hihihi). Sen blev det lite Vänner-avsnitt och hemmalagad pizza, det var gott!
Och nu är jag hemma hos Nils, vi ska titta på film och har ätit pizza (igen) hehe:P

Ha det bra // Alicia

Kommentarer
Postat av: Carin

du det var att man kunde vinna en gratis golf tur så vi fick
den inte:(

2008-01-20 @ 15:31:19
Postat av: Alicia

va? va va de vi fick då?:S


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback