Full rulle

Ja, fram tills nu har det verkligen varit full rulle. Först skola, den sista lektionen, musiken, var inställd så vi slutade en timme tidigare.
Då åkte jag och Carin till Friskis och köpte oss varsitt årskort på gymmet. Här ska det tränas! Jobbigt nog så blev det lite komplikationer när det gällde betalningen, vilket resulterade i en extra vända till Kvantum så Carin kunde ta ut lite pengar från banken. Nåja, lite motionen är väl aldrig fel?
Vid halv 4 åkte jag och mamma och solade i simhallen, så det var inte länge sen jag kom hem och satte mig här. Det känns skönt att ha fått lite färg på kroppen igen, förutom i ansiktet, för där är jag lika röd som en tomat. Men det lägger sig väl förhoppningsvis.

Igår hjälpte jag och Lisa Tina med att bleka hennes hår. Inte blev hon nöjd inte, inte särskilt mycket i allafall. Den mörka utväxten försvann, men hon är fortfarande inte nöjd med färgen, håret är för gult tycker hon.
Silverschampoo sa vi var lösningen då men det tyckte hon var för dyrt.
Men, när jag kom hem var jag fly förbannad. Jag kom nämligen hem kvart i 9, och ni  kan ju gissa vilket program jag hade missat då?!
Jo nämligen Gossip girl! Så jobbigt. Jag har ju väntat i flera månader på att det ska börja. Aja, jag får försöka lada hem det så jag får se det.
Menmen, efter det ringde jag till Nils, och han lyckades i allafall få mig på bättre humör. När vi hade pratat klart var klockan 11 och dax för sängen.

// Alicia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback