2008!

Gott nytt år på er allesammans!
Hoppas ni hade det kul igår, det hade i varje fall jag.
Det började ju lite stelt, men vid matbordet tinade vi upp allihopa.
Det var mycket skoj sen större delen hemma hos Matilda, och när klockan började närma sig halv 12 gick vi ner på stan för att hälsa det nya året välkommet.
Mycket folk var det på stan, så inte brydde jag mig mycket om alla raketer som smällde, utan jag kutade runt i hela folksamlingen och hälsade gott nytt år till alla jag kände och gav dom en kram.

4-tiden någon gång blev det läggdags för mig, och steg upp gjorde jag vid halv 2. Jag ska ha en så pass roligt nyårsdag att jag ska också och jobba. Roligt sätt att börja nya året på! :) Haha


Hoppas ni får det roligare!// Alicia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback