Torsdag

Idg känns det som att jag har gjort rätt mycket. Let's see, jag har läst typ 90 sidor i "populärmusik från Vittula", en riktig skitbok men den måste läsas eftersom det är en skoluppgift. När jag inte orkade läsa mer så letade jag upp ett par gamla jeans och sandpapprade dem lite snyggt.
Sen så har jag pratat i nästan en timme med Carin som kom över med lite skolböcker, efter det så lockade jag håret, det var länge sen! After that satte jag mig framför tvn med en tallrik med spagetti och köttfärssås och filmen "Material girls". Inte någon speciellt bra film. :P
Japp det är ungefär det jag har hunnit med. :) Okej, det kanske inte var så mycket, men det känns som att det är mycket.
Idag hade jag feber igen, 38.3 typ. Åhhh jobbigt! Känner mig som en jäkla slemboll i halsen, och så gör det ont när jag sväljer.


Hoppas ni har det bättre!

// Alicia

Kommentarer
Postat av: Matilda

åh jag hatar den boken, helt värdelös!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback