Torsdag

Jag är fortfarande sjuk. Förvånande och jätte, jätte, jätttedumt.
Jag hade räknat med att gå till skolan idag ju!
Steg upp 20 i 7, tvingade ner maten i min onda hals sen tog jag febern. 37.5 tänkte jag att det var lugnt, jag går till skolan. Jag borstade tänderna och sminkade mig och allt, ringde till Carin och sa att jag skulle komma till skolan idag. Sen när jag var helt klar tog jag febern igen, 38.3.Yees..eller nooo. F*n snarare. Så det var bara att ringa till Carin igen och säga att jag skulle stanna hemma ännu en dag.
Fast det värsta med dagen är att jag inte får åka och titta på Nils när han skulle vara med i en pjäs. Åh, jag som hade sett fram emot det enda sedan han frågade mig för veckor sen. Typiskt, alltså, och på alla hjärtans dag också. :(

Och imorgon ska jag åka till doktorn med mamma. Hon tror att jag har halsfluss, så jag hoppas jag får pencillin i såfall så jag kan bli frisk snabbt!


// Alicia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback