Torsdag

Nationella prov direkt på morgonen idag igen då. Den skriftliga delen denna gången. Jag skrev en krönika om varför man lider av stress och vad man kan göra för att undvika det. Det kändes som att jag fick ihop något rättså bra faktiskt. :)

Efter skolan såg jag tre avsnitt av cityakuten, så nu är jag äntligen ifatt efter att ha legat typ 7-8 avsnitt efter.
Ska snart träna också..Får se vad det blir, något ska det bli i allafall. Hade hoppats på att Carin ville följa med till gymmet, men hon mådde visst inte riktigt bra. Så det får bli något här hemma istället, kanske yoga..det var ett tag sen. Aja, det blir väl det eller något mer konditionsaktigt.


Have a good night! // Alicia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback