Shit

Jahopp, som ni märker är jag fortfarande hemma från skolan. Surt, faktiskt. Känner mig inte särskilt sjuk förutom lite ont i halsen. Men läkaren trodde att det var körtelfeber, så minst 2 dagar till ska jag vara hemma. Fast på onsdag ska jag tillbaka till läkaren och ta lite prover. Usch, jag vill inte!
Helgen tillbringade jag som ni vet hemma hos Nils.
Utav min älskling fick jag en jättefin ros (som nu tillbringar sina dagar på mitt skrivbord), och en skiva med jättebra låtar. Speciellt en låt är jättebra, en riktig feel good-låt. Tack älskling!!
Jag fick tårta hemma hos honom på söndagsmorgonen. Snällt!! Det har knappt hänt mig att jag har fått tårta, kanske beror på att jag inte tycker det är så gott, men det är ändå gesten som räknas.
När jag kom hem fick jag lite presenter från mamma, pappa och Henry. Jag fotograferade allt igår, men nu vägrar kameran att funka igen, så jag får se hur länge det dröjer innan jag kan lägga in dem. Och då kommer det även dagens outfit från fredag och lördag.



// Alicia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback