Oh tjena!

Har suttit med matteläxor hela dagen idag. Eller i alla fall i 2-3 timmar, och det räcker gott och väl kan jag säga er! Särskilt när dom är så pass svåra som våra är..
Men nu är jag i alla fall klar, typ...

Fast jag ar hunnit med att läsa en bok om massage också, har blivit så sugen på att börja massera. Så är det någon som vll vara min försökskanin? :D

"Mat, mat, mat" är det som flyger runt i mitt huvud nu. Har inte ätit något sen frukosten för flera timmar sen, fast jag är ju för lat för att laga mat själv så jag väntar tills mamma kommer hem och lagar till något. ;)
På tal om mat, så ska jag se "Du är vad du äter" idag, jag har missat vartenda avsnitt av det hittills, men nu har jag satt det på inspelning så.

Kanske blir det gymmet senare med Carin, får se. Jag kanske tränar något imorgon istället innan Nils kommer hit.
Återstår att se hur det blir!


Japp, det var min dag det! :)

                                    // Alicia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback