Jag säger då de!

Vissa killar är ju bara helt..omöjliga, barnsliga, dumma , yeah you name it!
Det finns en kille, Alexander, i min klass som är särskilt jobbig. Egentligen borde jag inte ens nämna honom här, för han är inte ens värd det. Men jag är så arg på han så jag gör det i allafall.
Idag var han extra jobbig, på dagens friskvårdslektion (vi var ute och gick) så till att börja med så rappar han till mig väääldigt hårt med en gren, ni vet en sån där som riktigt svider om man blir slagen med? I allafall, en sådan smällde han till mig med på rumpan, så nu har jag ett mindre synligt märke efter det på ena skinkan :P Ont,ont.
Bara någon minut efter kommer vi fram till en stoor brun vattenpöl blandat med jord som tar upp hela stigen (vi gick en vända i skogen). Så jag gick ju såklart vid sidan om den. Såklart så kommer Alexander och springer precis där jag går, i vattenpölen så ungefär 1000 liter geggamoja flyger upp över mina byxor. Hur jäkla kul är det, nytvättade byxor och allt?! Plus att skoldagen var inte riktigt slut då eller så man var ju tvungen att gå runt med leriga byxor. Och inte sa läraren till honom heller. Jag gillar inte sånna lärare som inte gör någonting. Jag ska banne mig se till att dom ringer hem till Alexander eller något, för jag har typ fått nog utav honom nu. Det är inte precis första gången han gör något sånt här mot mig.
Helst av allt skulle jag vilja säga honom ett par sanningens ord och sen bara klå upp honom, tyvärr är jag för feg för det.

Ja det var ungfär det som har hänt hittills under min dag, hoppas på att kvällen mblir mycket roligare, och det har den alla utsikter för att bli också...


// Alicia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback