Here I am again

Ursäkta att det har tagit sådan tid sen jag skrev sist. Men jag har varit upptagen hela helgen.
Fredagskvällen blev det Happy Feet med Nils. Helt okej Disneyfilm, gullig!
Lördagen blev det först sovmorgon och till frukosten såg vi Den lilla sjöjungfrun, alltid en bra film;)
Lite Vänner-avsnitt och en promenad innan vi lagade middag tillsammans - potatisklyftor och stekt biff. Smakade bra! :)
Sen blev det Harry Potter och den flammande bägaren.
Vid elva-tiden på kvällen såg vi en skräckfilm tillsammans med Henry och Sofie. Det var inte min idé, jag ville titta på Dirty Dancing, men det gick inte hem hos någon av killarna. Så vi såg The Breed, inte den läskigaste filmen som finns precis, men tillräckligt äcklig för min smak!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback