Helgen

På lördagen åkte mamma, pappa och jag in till Kalmar. Först blev det stan där jag gjorde lite fynd. Sen blev det IKEA, där handlades det mycket till mig. Fast vad får ni inte se nu, utan det får ni vänta med i 2 veckor, för jag ska få grejerna i födelsedagspresent.
Efter storshoppingen på ikea skjutsade mamma och pappa mig hem till Nils. Det var härligt att äntligen få träffa honom igen efter en hel vecka. Efter någon timme träffade jag han kompis Lisette för första gången. En härlig tjej, vi kommer nog att ha mycket kul ihop!
Vid halv 9-tiden stack vi till en fest hos en av Lisettes kompisar. Det var inte så mycket folk men det var kul i allafall. Eftersom jag inte mådde sådär jättebra gick jag och Nils hem redan vid halv 12 ungefär. Hemma hos Nils tittade vi på Hitman, eller han gjorde, jag sov nästan så jag orkade inte titta.
På söndagen åkte jag hem vid halv 3 sen åkte jag och städade.

Om jag bara kan bli frisk så får jag träffa älsklingen redan på torsdag, då han ska vara med i en pjäs..

                
                                                                                                                // Alicia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback