Snäll peronal

Får väl se till att slänga upp ett inlägg=)
Var ju någon dag sen nu.
Var inne på Lindex igår. Köpte en foundation MaxFactor.
Tanken var att jag även skulle köpa en masara från MF också så jag skulle få den braiga partyväskan med smink i miniformat.
MaxFactor hade precis fått in en ny mascara, så då blev jag osäker på om jag skulle köpa den eller Masterpiece max.
Hon som stod i kassan var jättesnäll, berättade att det skulle bli ett erbjudande på den nya mascaran nästa vecka, men då sa jag att jag var intresserad av partyväskan som man fick om man köpte två produkter från MaxFactor. Tror ni inte att hon är så gullig då att hon säger att jag kan få en sån väska redan nu?!
Så snällt!!!
Och sminket i väskan är verkligen användbart, en spegel, kajalpenna, läppstift, svart ögonskugga och foundation i praktisk storlek som gör att man inte behöver dra runt på en massa onödig vikt:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback