Tjejkväll is tha shit!

Gårdagskvällen var helmysig! När de kom så började det med att jag bjöd på lite drinkar ute på altanen. Smaskens.;)
Efter rätt så mycket prat och skratt så bestämde vi oss tillslut för att vi skulle bada i poolen. Iiiiii! Iskallt kan jag tala om! Typ 21,5 grader i vattnet, ännu kallare i luften plus att det blåste. Men vi hoppade i, vi var säkert i 10 minuter innan vi fick nog. Carin såg för gullig ut med sin lilla knut på huvudet:P
Sen blev det mat efter ett tag, pappa var så snäll att han grillade åt oss. Mättade i magen blev det sedan ännu mer skratt och prat. Älskar sånt=)
Jag hade spelt in en film under kvällen, så vid klockan 11 typ hade vi tänkt titta på den, men då visade det sig att tv3 hade visat filmen med dansk text. Och hur kul är det då att titta?! Så vi såg två avsnitt av Sex and the city istället som gick på tv;) Sen skulle Julia hem, och jag, Carin och Malin tittade vidare på ett avsnitt av CSI innan de också stack hem.

Kan lätt säga att det var en av de roligaste kvällarna på hela sommarlovet. Måste absolut göras om!!

// Alicia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback