The cutiest

Vilken underbar liten valp vi har fått hem alltså! Love her!<3
Ni ska se henne, hon är inte precis rädd av ig utan hon går och undersöker allt. igårkväll hittade hon min helkroppsspegel, då trodde hon att hennes spegelbild var en annan hund så hon ställde sig och började slicka på spegeln.:P Eller så gillar hon bara sig själv väldigt mycket, haha:P
När jag steg upp idag och gick ut i hallen fick jag en hund farande mot mig, och när jag satte mig ner fick jag den rätt upp i ansiktet. Under natten hade Inga gått upp och hämtat mammas tröja som låg som mutstvätt på golvet och lagt den i sin korg. haha, mamma trodde att det var jag eller Henry som hade fått henne att göra det.:)

Idag ska jag hjälpa till på ett bröllop! En som mamma brukar gå till och få massage eller nåt sånt ska gifta sig. Fast det fick vi inte veta förrän igår:P Vi trodde det bara var en vanlig fest. Hehe, men jag ska iaf fixa med att ta ut maten ur ungen och ställa fram på borden och så där. Lite fixare;) Det dumma är att jag inte vet när jag börjar. Det kan bli vid klockan 2 och det kan bli vid klockan 6, allt beror på vädret. Men som det ser ut nu så blir det inte förrän 6, vi hoppas på det!


// Alicia

Kommentarer
Postat av: Julia

Fin blogg du har! :D Sötaste hunden har du också för den delen :)

Postat av: Jenny

jaha okejnu såg ja:D skitsöt ju:D:D

2008-08-09 @ 13:15:08
URL: http://penajs.blogg.se/
Postat av: Linn

Sv, var det kul i Emmaboda? En vän till mig var där!

2008-08-09 @ 15:06:20
URL: http://dravsnnil.blogg.se/
Postat av: Pernilla

åh, mysigt med en valp!

2008-08-09 @ 17:12:07
URL: http://pernillaelisabeth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback