Sunday night

Idag har jag varit och städat på mitt enkla jobb. Tog inte mer än någon timme så det var ingen större anstränging. Imorgon blir det värre. Då är det båda jobben som ska göras, usch. Först jobbet på hårsalongen och sedan det på tandläkarmottagningen. Känner mig rättså sliten redan nu, så undrar hur det kommer kännas efter i morgon. Helst av allt skulle jag bara vilja känna att jag verkligen inte har något att stressa över, och ordna en mysig kväll för mig själv. Kanske åt spa-hållet eller bara med en bra bok och kanske vindruvor eller något. Sådant är härligt, jag behöver en sån kväll snart igen.


Kommentarer
Postat av: Jenny

jaha ojdå! har du inte ätit det innan?:O :)

Postat av: Linn

Ah, kanske. Men Emmaboda är en "stor" chans att hitta nytt folk! Tänja lite på gränserna och våga ta kontakt med folk, jag borde göra det mer men det kommer väl den dagen med!



Trevlig väll

2008-08-10 @ 22:35:32
URL: http://dravsnnil.blogg.se/
Postat av: Pernilla

hoppas du får tid till den kvällen snart :)

2008-08-11 @ 12:20:23
URL: http://pernillaelisabeth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback