Ruff

En lång och seg onsdag. Började med ett ganska så jobbigt idrottspass, som tur var slapp vi vara ute i regnet som det var tänkt från början att vi skulle vara. Historielektionen lite senare på dagen var helt okej. 4 killar från trean ska vara med oss på de lektionerna och idag satt de bakom mig, Carin och Charlotte. Under lektionen satt jag och Carin och störde oss en massa på dem för de höll på och snacka en massa, inte alltid så jättesnällt. Men sen skulle vi göra gruppgrej, och då självklart hamnade vi med dem. Och faktiskt visade de sig att de var rätt sköna killar. Jag har ändrat min uppfattning om dom kan jag säga, och fortsätter de attvara så snälla så kan nog historielektionerna bli ännu roligare:)

Självklart har jag tittat på cityakuten idag. Ska även åka och jobba om någon halvtimme. Efter det var det tänkt att jag och Ottilia skulle gå på aerobicspasset på friskis men det var instället så det får bli ett vanligt medel-pass istället.


Ciao!
// Alicia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback