Resten av shoppingen

Så nu har jag fotat resten av det jag handlade igår. Den här gången är det bara saker åt mig själv, hehe:P









Blus från H&M, kommer bli jättesnygg till mörka jeans, eller till svart kjol! 149 kronor.

Ännu en gång har jag köpt en body, jag köpte en vit likadan i vintras men den lämnade jag tillbaka efter många om och men. Men nu har jag bestämt mig för att jag vill ha en igen, hade tänkt köpa en svart också, men det fanns inte en enda i min storlek. Från Gina tricot för 129 kronor.

Kofta från Gina tricot i världens mysigaste tyg. Den är verkligen hur skön som helst, och snygg. Priset är inte lika skönt, 249 kronor, men det får det vara värt...den är ju så skön!

Saltvattenspray från H&M's egna märke. Vet inte riktigt hur pass bra det är men det kostade bara 40 kronor så tänkte att det kunde det vara värt att prova.

Eterisk olja med doft av lavendel. Köpte på Indiska för två 20-lappar. Ska bli jättehärligt at tha lavendeldoft omkring sig när jag tar alla de bad jag hoppas blir av höst och vinter.

Kollegiblock, stiftpenna och 0.7-stift från Dillbergs. Häftet kostade 15 kronor, pennan 17 och stiften 9,50. Nu är jag redo för skolstart!

Gråa strumpbyxor från Indiska för 60 kronor. Gråa ben är ju tydligen inne i höst så jag har kirrat det redan nu så man är redo.;)

4-pack av Venus Breeze rakblad. Jag köpte mina på Clas Ohlsson för 139 kronor. Herregud vad dyrt det är!

Fotmassage...rullar. Eller vad man nu ska kalla den. Ska i alla fall ge fötterna massage, något mina stackats fötter verkligen kan behöva! 100 kronor på Åhlens.

Diadem från Åhlens för 30 kronor. Ska jag satsa en del på Gossip girl-stilen i höst och vad vore den utan ett diadem?

Kommentarer
Postat av: Lisa

Fina saker du har hittat :)

Postat av: Janna

mm, tack desamma! :)

2008-08-15 @ 15:05:38
URL: http://jannamattsson.blogg.se/
Postat av: elin

blusen från hm var grymt söt!

2008-08-15 @ 20:12:27
URL: http://ellijonsson.blogg.se/
Postat av: Anna

vad mycket fint du köpt! :)

2008-08-15 @ 20:53:13
URL: http://annakubel.blogg.se/
Postat av: m

åhå var saltvattensprayet bra? :p funderar på och köpa..

2008-08-16 @ 14:32:15
URL: http://maddefuckher.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback