Nytt

Första riktiga skoldagen idag. Den började med ett rejält idrottspass som ingen hade väntat sig. Herregud!:O Man var helt slut efteråt! Sen var det då en lektion och nollningen innan lunchen. Eftermiddagen bestod av ännu några lektioner innan vi fick åka hem. Hemma var jag både hungrig och trött. Men det var bara att stoppa lite mat i magen, ta det lugnt en stund och sedan åka och jobba med Ottilia. Tur att det inte håller på så länge. Har suttit här sedan jag kom hem, men tror jag ska duscha håret snart så sprejfärgen går bort. Annars ska jag nog läsa lite och ta det lugnt, ska försöka gå och lägga mig lite tidigare idag, så man är pigg imorgon.;)

// Alicia


Kommentarer
Postat av: Janna

jajjemänsan :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback