Ny familjemedlem!



Idag har vi hämtat vår hund!! Är hon inte det sötaste?! Hur himla gullig som hlst. Inga heter hon. Kan tala om direkt att det inte var jag som kom på det, alla de andra tyckte det så jag var tvungen att ge mig. Vi kom hem för några timmar sedan, men vem vill ätta sig vid datorn när man har en sån liten att gosa med? För att bara vara 8 veckor gammal så är hon väldigt stor, och väldigt snabb. Förvånansvärt snabb.:P
Sedan vi kom hem har det varit en ström av besökare som har velat kika på det lilla gullet. Hon biter mycket kan jag tala om!:P i sladdar, mattor, ja och i sina leksaker såklart. Kan inte direkt säga att jag längtar tills hon får sina vassa tänder:P
Hon är sötast!!<3

// Alicia

Kommentarer
Postat av: Linn

Det är alltid så trevligt med hund, checka in ett så förstår du! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback