Not much left

Det var en sak som slog mig. Det är bara 13 dagar kvar tills jag börjar skolan. 13 dagar. det är mindre än 2 veckor. Shit! Tiden har verkligen gått fort! Fast jag är nyfiken, det ska bli kul att börja ettan. Ny skola, ny klass. Allt nytt. Väntar med spänning varenda dag för att jag vill veta de nya klasserna.:P Men det känns skönt att ha med sig Carin,
hon är bra att ha;)<3
Idag (snart) ska jag och mamma börja tvätta (tror jag det var) väggarna i lekrummet. Måste tydligen göras innan man ska ha på sättbruk. Sen vid klockan 6 ikväll ska jag iväg och jobba tillsammans med Ottilia. Sista gången nu på ett tag som vi städar tillsammans, för på fredag ska hon utomlands, den skit

Kommentarer
Postat av: Angelica

hehe oej men vad gott hurrudu :D hur är det med dig idag då? kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback