Morgonyoga och spadag

Förmiddagsyoga borde man kanske kalla det för jag började inte förrän strax efter 10. Men jag steg inte upp förrän halv 10 så för mig blev det morgonyoga. Väldigt skönt att ha aktiverat sig redan. Fast nu känner jag mig helt trött. Tror jag skulle må bra av en powernap lite senare. Carin kommer om en stund, jag ska hjälpa henne att plocka ögonbrynen eftersom hon tycker det är svårt. Så då erbjöd jag mig att hjälpa henne med det nu innan skolan börjar.
Sedan så ska jag ha min egna dag eller vad man ska kalla det. Det innebär bland annat ansiktsmask, fotbad, massage även kanske, ögonbrynsplockning. Mamma och jag ska prova på en ny grej när man har varma stenar på ryggen. Kommer säkert bli jätteskönt!

Så jag ska pyssla om mig själv idag. Det borde alla göra ibland - ni vet inte vad ni går misste om!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback