Mat på altanen

Har precis kommit in efter en god grillad middag ute på altanen. Härligt att man kan sitta ute och äta:)
Har varit på biblioteket med mamma idag. Lånade lite skönhetsböcker bland annat. Åkte och städade direkt efter det. Inte det roligaste, men sådant som måste göras. Hade tänkt träna idag, men det får bli i morgon för jag ska gå och lägga mig lite tidigare idag i och med att jag ska till Kalmar imorgon. Upp typ vid halv 9 som gäller, gaah, men jag får tillbringa en shoppingdag med Carin så det är det värt.:) All times=)

Krigets vindar om en stund tillsammans med mamma och pappa. (Haha, vad annars?:P) Men folk som gillar kärlekshistorier och andra världskriget borde verkligen se den. Hur bra som helst är den!!

// Alicia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback