Lördag

Var och jobbade i 4 timmar idag. Det var inte lika jobbigt som det brukade vara. Kanske är för att jag försöker tänka så mycket som möjligt på att vara rak i ryggen och så där så jag inte ska få ont. Vilket jag brukar få, men fick inte idag, åtminstone inte lika mycket. Men jag slapp att få ont i fötterna iaf, kanske beror på att jag hade bättre hållning idag, så jag flyttade tyngdpunkten på foten eller något.^^ Haha, låter ju knäppt men:P

Slappade lite när jag kom hem, sen körde jag ett yogapass. Måste ju göra något där smidighet ingår nu när jag annars bara går på friskis.

Pappa ska på fest ikväll så mamma och jag tänkte hyra en film. Jag föreslog The holiday, för jg håller på och läser en bok som handlar om två kvinnor som byter liv med varandra i en månad så jag blev sugen på den.=) Men den sa mamma att vi kunde kolla om en av hennes kompisar hade. Vi hade tänkt gå och göra det någon gång efter maten, bara det att jag hann sätta mig vid tvn och zappa runt bland kanalerna först. Och vilken film tror ni inte precis börjar då? Jo självklart The holiday!:P Vilken slump! Så nu är den på inspelning så jag antar att vi ska se den senare, för just nu sitter mamma och pratar med en kompis.


// Alicia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback