It's a rainy day

Okej, kvällen igår blev inte riktigt som jag sa. Det blev ingen handling, men pizza blev det och likaså Krigets vindar, fast inte samtidigt.:P
Handla på Kvantum blev det istället idag, jag och pappa åkte dit någon gång vid 1-tiden. Jag gillar att åka med och handla ibland.:)
Har glott på ännu några avsnitt av Sex and the city idag. Annars har dagen mest bestått av att kela och hålla koll på Inga.
Can't complain.

Skulle inte förvåna mig om resten av dagen tillbringas med Inga, datorn och tvn. Och vet ni vad? Jag kan inte klaga på det heller.;)


// Alicia

Kommentarer
Postat av: En annan Alicia

De har delat upp sjunde boken till två filmer för att annars skulle de aldrig kunna få med allting. Jag vet inte riktigt var de ska dela den, men jag skulle inte bli förvånad om det var ungefär vid The Silver Doe-biten vid sjön (om du har läst boken). ^^


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback