I know which one I like the most

Vaknade av att en liten Inga kom kutande fram till mig med sina smällande käftar vid 9-tiden. Eftersom hon är så söt så är hon förlåten.;) Annars så har jag varit och städat idag. Cyklade iväg redan vid halv 10. Gjorde sällskap med mamma som skulle kolla på Susanne och Mats nya valp. Texas heter han, är ungefär en halv vecka äldre än Inga. Jag vet vilken jag tycker bäst om av dem. ;) Mats satte ner en levande kräft på golvet. Texa bar upp den i ena klon och sprng iväg med den. Långt hann han inte dock innan kräftan nöp till honom i tungan. Sedan höll han sig på 1 meters avstånd och skällde som en galning på den dumma kräftan:P
När jag kom hem efter att ha städat så åt jag lite mat, kyckling och nudlar, mums!:)
Så nu har jag några timmar ledigt innan jag ska iväg till nästa jobb och städa där. Urk, men det är sådant som måste göras!


// Alicia

Kommentarer
Postat av: Pernilla

åh. kyckling och nudlar. supergott!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback