Hiss och Diss

Okej, nu ska vi prova något nytt. Carin tycker du jag är jättedum nu så ska jag inte fortsätta, men jag tyckte idén var så bra.:P Jag har lagt till en ny kategori som heter "Hiss och Diss" där jag varje dag (eller iaf ganska ofta:P ) hissar något och dissar något. Det kan vara vad som helst, det blir det jag känner för.;)

Så då kör vi:

Dagens hiss:

Att spackla väggar. Haha. Men det är faktiskt så att det är mycket roligare än att bara måla. Här får man ju hålla på och gegga runt lite hur som helst utan att det behöver vara så där superjämnt.

Dagens diss:

Att enas om ett hundnamn. Det är jättesvårt. Åtminstone i vår familj. Tror inte ni kan förstå vilka diskussioner vi har haft om vad vår lilla hund ska heta. Det är hög tid att enas eftersom det bara är timmar kvar tills vi ska hämta hem henne.


// Alicia

Kommentarer
Postat av: wackert

aa, förstår vad du menar:P

Postat av: cajohansson.blogg.se

2008-08-07 @ 15:57:31
Postat av: cajohansson.blogg.se

Nej du är dum och elak! min idé! nu blev jag ledsen!

2008-08-07 @ 15:58:28
Postat av: Carin

2008-08-09 @ 18:15:17
URL: http://cajohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback