Finished

Har läst ut sjunde Harry Potter boken idag. Sträckläste nästan från det att jag steg upp vid halv 9 till halv 1 -1 någon gång. Förresten så är det inte kul att vakna och inte kunna somna om redan vid halv 9 när man har festat kvällen innan. Nej, det suger.
Gårdagskvällen var i alla fall jättekul!=) En dagens, eller kvällens kanske man ska säga kommer så fort jag har fått tillbaka min kamera. carin höll den åt mig igår och så råkade hon få med sig den hem. Så ni får vänta ett tag till.

Jahopp, annars har jag varit och gjort resten av städning. Strömmen strulade lite i början när jag skulle använda dammsugaren vilket inte var så lyckat. Men det löste sig tillslut. Resten av kvällen funderar jag på att spendera fraför tvn med en stor påse chips, mamma och en film. Typ Casanova eller nån. Någon som har sett den? Är den bra. Den verkar bra...:P


// Alicia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback