Dag med musik och sol

Gårdagen var jättehärlig. På eftermiddagen tittade jag och Therése på Hoffmaestro & Chraa, de var jättebra! Solen sken hela dagen så det nästan var outhärdligt varmt, trots det hoppade publiken runt som galningar.:P Var rätt kul att se faktiskt. Maten blev pizza på stan sedan, efter det pallade vi oss tillbaka till festivalområdet. Då blev det lite mer musik, bl.a Doktor Kosmos och Alice in Videoland. De senare var faktiskt skitbra! Tror jag faktiskt ska kolla om jag inte kan hitta något av deras musik. Vi träffade även på några från Emmaboda, en tjej som Tess kände och några av hennes kompisar. Himla shyssta.=) Så vi var med dom resten av kvällen, och framåt 12-tiden åkte vi hem, då var man helt slut kan jag säga!


// Alicia

Kommentarer
Postat av: LB

sv: haha nej kanske inte :D

Postat av: erika

svar; japp, jag ska gå IV,men jag ska vara ute på heltidspraktik och praoa på dagis!:)

2008-08-02 @ 12:04:36
URL: http://eriikal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback