16 eller 60?

Efter jobbet igår blev det maat. Kebablåda.=) Det var länge sen så ni kan tro att de slank ner fort.:P Efter lite prat med mamma och pappa så gick vi ut på en promenad tillsammans, Inga fick också hänga med. När vi kom hem körde jag och mamma ut Henry och Sofie från tv-rummet och tittade på extramaterialet till Sagan om ringen. Eller vi började titta, hann inte så där jättelångt innan vi somnade båda två.:P Så innan klockan slog 12 var jag i säng. Herregud, man kan ju tro att jag är jättegammal istället för att leva mina bästa år.:P

// Alicia

Kommentarer
Postat av: Anonym

Gillar du kläder? Bli medlem här http://www.gratisklader.se/Register.asp?r=2863 och du kan få 150 kr i presentkort på H&M, det funkar :)

2008-08-30 @ 10:04:37
Postat av: Sazesh

Haha, har du blivit gammal? du gör ju inget annat än att sova ;P

2008-08-30 @ 10:05:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback