Torsdag

Först vill jag bara be om ursäkt för att jag inte har skrivit så mycket på sistone. Anledningen är att jag har haft för många bra böcker att läsa. Läsning är nämligen en stor passion hos mig, och när jag hittar en bra bok kan jag bara inte lägga den ifrån mig!:P Men nu har jag läst ut de böcker som jag har för tillfället, så jag ska försöka ägna bloggen lite mer intresse.
Idag blev det en ganska lugn skoldag, när den var slut kutade jag hem på cykeln och åkte med mamma till Kalmar. Lämnade tillbaka skorna och shortsen jag köpte i helgen. Mamma tvingade mig även att ta med mig den blommiga klänningen jag köpte på Gina Tricot. Så jag tog med den för att få henne att sluta tjata, fast jag hade inga som helst tankar på att lämna tillbaka den. Och när hon såg de andra färgerna som den fanns i blev hon mycket mer positivt inställd till den jag har eftersom det var den finaste av dom. Så pass positiv att hon blev sugen på att köpa en själv, fast det gjorde hon inte, istället provade hon min så fort vi kom hem.:P
Ikväll blir det pizza. Mums! Är vrålhungrig, har inte ätit sen skollunchen, så det ska bli jättegott. :)



// Alicia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback