Regniga onsdag

Blött är det var det är. Vill inte ha regn, men som Lisa sa, hellre regn nu än under sommaren. Och det håller jag med om! En solig sommar är ju det man vill ha!
Det blev en låång promenad igår kan jag tala om! Lätt att vi gick 10 000 steg. Vi begav oss ut runt kvart i 7 och jag var tillbaka hemma kanske vid 10 över 9. Fast då ingick typ en halvtimmes pause eftersom vi träffade några av Lisas kompisar som vi satte oss och snackade med. Man får göra så också.:P

Skoldagen började med det sista (tror jag) nationella provet i engelska. Uppsatsdelen. Oh my, tänker man då, men det var faktiskt inte så farligt. Säger jag nu innan vi har fått tillbaka dom rättade och klara, men det kändes som att det gick bra, skrev ungefär 3 sidor. Det som gör mig nervös är att i vanliga fall när det gäller prov brukar jag inte bli klar förrän det bara återstår typ 10 minuter av lektionen. Nu var jag klar typ 40 minuter innan! Det känns lite skumt...:P

Ikväll blir det ridning. Får inte glömma bort att kolla om det är ngon ridning nästa vecka, det kan det ju inte vara..det är ju valborg för tusan!:P



// Alicia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback