Onsdag

En varm dag idag igen. Slapp skoldag, väldigt skönt. Slutad emed ett musikprov som gick rätt åt h-vete.:P Men man kan inte få allt här i livet. Har trots allt möjligthet att nå betyget jag vill ha i musik så.
Carin och Lisa tappade fullständigt fattningen typ efter mattelektionen. Fast roliga var dom. Sprang runt och hoppade och skrek, och tjabbade lite på de små fyrorna.:P gud vad man skrattade! Haha

När jag kom hem tog mamma i kamomillextrakt i mitt hår, sen gick jag ut och la mig i solen med det, lika bra att försöka få lite färg samtidigt. Ska försöka bleka hårbotten nämligen. Återstår bara att se om det funkar! Hoppas det, det är ju så fruktansvärt dyrt att färga utväxten hos frisören. Ikväll blir det ridning. Ska bli kul.:) Hoppas det går bättre än vad det gjorde förra gången bara!


// Alicia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback