Onsdag

Hejsan! :)

Idag blev det en kort skoldag, halv 3. Men den känns rätt kort för det är inte så ansträngande lektioner. :P Förutom idrotten ( som var den första idrottlektionen som jag var med på sen i januari typ:P ) och matten. På bilden idag lekte vi med lera, :P alltid kul. Fast rättså svårt faktiskt.
Adam var för härlig på musiken, när vi inte visste rktigt vad vi skulle göra drog han igång och började sjunga lite dansband. Vi andra satt som fån och skrattade åt han. :P
Just de, hade ju svenska prov idag också, direkt på morgonen. Hoppas att det gick bra.
Imrogn blir det franska prov (hjälp!) Har suttit och övat på det i någon timme nu, sen orkar jag inte mer.
Har även läst ut en bok idag och tittat på ett avsnitt av "Mannen som talar med hundar" (ett otroligt bra program).
Ikväll ska jag rida. Ska bli kul, var väl två eller tre veckor sen jag red senast.


// Alicia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback