Onsdag

Ja, nog alltid sov jag innan! Från halv 9 till halv 2 var jag helt borta. Men jag har inte känt mig så utvilad på hur länge som helst. Käkade lite och läste i en bok. Carin kom med mina franskaböcker eftersom jag har läxförhör imorgon behövde jag något att öva på. Medan vi stod och pratade kom Lisa förbi med receptet på en club sandwich som jag hade bett henne om. Snällt av henne! Så en sådan ska jag göra senare i kväll. Har skrivit lite på uppsatsen också. Är nästan klar med avhandlingen, ska bara skriva lite till på slutet och fixa bilder så är det klart sen.
Blir såklart ingen ridning idag heller, istället ska jag nog titta på Top Model. Var det någon förresten som såg Cashmere Mafia i måndags? Jag tittade på det igår och jag tyckte det var riktigt bra. Mycket bättre än Gossip girl enligt mig. Så jag ska fortsätta titta på det! Visas på tv3 måndagar klockan 21.00.


// Alicia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback