Mycket att göra

Idag är det full rulle. Sitter just nu och försöker göra mina naglar vackra. Ska träna sen också. Efter det blir det en massa, t.ex raka benen, plcka ögonbrynen och sminka mig såklart!:P När jag är klar me allt det ska jag hem till Tina en stund innan vi ska ut på stan och åka raggarrunda! Haha, låter jättekul va? Men det är så att det är den årliga crusingen på stan idag. Allt folk samlas ute och kollar när de som har sådana bilar åker runt i timtal.:P Ikväll sen blir det fest! Jag längtar.
Så jag måste gå och göra mig i ordning nu så jag hinner med allt!

// Alicia

Kommentarer
Postat av: Debbie

åh, vill också fixa naglarna.. blev så slarvigt sist, man ska verkligen inte måla under stress ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback