Jag säger då de!

196670-502

Igår gav pappa mig två kassar fulla med saker som han hade fått av sin bror i Stockholm när han var där. Men farbror är nämligen inköpare på Coop eller något sånt så han får en massa gratisgrejer att prova, och en del av dom brukar han ge till oss. Det var mest en massa tvål, men även lite andra, lite mer roligare saker. Bland annat så fanss där med den nya rakhyveln från Venus, med inbyggd rakgel. Helt perfekt, gav till ett skrik när jag fick se att det var den!:P Haha. när jag var med mamma och handlade i torsdags så frågade jag nämligen om inte vi kunde köpa en sån, som tur var sa hon nej, för två dagar senare har jag den ändå, gratis till ochmed. Annars hade den kostat mig över 170 kronor. Det fanns även med en massa krämer, någon ny tandkräm, peelingprodukter och plåster och så. Men det som överraskade mig mest var ändå kondomerna. Japp ni läste rätt. Och till mig var dom också. Jag säger bara ofta liksom. Jag har inte träffat min farbror på flera år, och han ger mig aldrig något i födelsedagspresent, men han skickar med pappa kondomer till mig. aa, gud. Tydligen är det nyaste förpackningen från Rfsu eller något sånt.:P Varför ger han dom inte bara till sina söner eller nåt, eller till min bror? Det är ju han som är ihop med någon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback