Jag och min mamma

Har precis kommit in efter en mysig pratstund med mamma på altanen. (Kan passa på att vi har på ett ungefär den mysigaste altanen i Sverige:P) Vi har pratat om allt från löner, och hur man ska klara sig när man flyttar hemifrån till efterkrigstiden efter andra världkriget. Låter roligt va? Det är alltid kul att sitta och diskutera med min mamma, vi kan göra det i flera timmar. Känner att jag har lärt mig väldigt mycket av henne.:)
Det blev en middag ute på altanen idag. Grillade kotletter tror jag det var, och några speciella supergoda pommes typ som jag inte vet namnet på. Men det var årets första grillning, och det smakade super! Sommaren är verkligen den bästa matperioden - jag älskar nämligen grillat! :D
Idag har det varit varmare än någonsin typ. Låg och tekte ett tag i solen när jag kom hem från skolan. Sen åkte jag ut på stan med Theresé ett tag. Roligt, och kul att äntligen vara med henne igen efter alla år.:) Och så får hon veta det, eftersom jag vet att hon läser denna bloggen;) Fortsätt gärna med det! Alla ni som läser, det är så kul tycker jag!:D På tal om det så har jag haft fler besökare idag än vad jag har haft på lättelänge! Antalet nämner jag inte, för jämfört med andra bloggar är det sorgligt några.Haha
Fast jag tycker det är jättekul att det är så många som har hittat hit.


Hmm..ja det var väl allt för tillfället!
// Alicia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback