Hur är ditt kroppspråk?

Opps, jag suger ju på det här med uppdatering asså^^ Ber så hemskt mycket om ursäkt!
Förlåten? Ah, bra;)
Idag var det lång skoldag..tråkig också för den delen. När jag kom hem käkade jag och så, satte mig framför tvn och tittade på Mannen som talar med hundar eftersom datorn var belamrad av mamma. Hon och en målarkompis till henne ska ha utställning snart så hon var tvungen att fixa med inbjudningarna. Hon suger verkligen på photoshop, så jag fick springa stup i kvarten och hjälpa henne.^^
När hon hade fått nog av datorn tog vi en snabb promenad runt maden(en sjö eller något sådant). Det var ganska jobbigt faktiskt. Men det är lika kul att se hur pass lät jag kan gå förbi min mamma. Och hon är ändå ganska känd för att gå fort, men hehe jag slår henne allt!;)
Jag tränade lite lätt när vi kom hem. Innan jag gick in i duschen tittade jag på slutet av ett program på tv4 som handlade om trillingar. Då fick man bland annat se hur varje trilling gick på en snabbdejt och så var det en som satt bakom kulisserna och studerade deras kroppsspråk. Till exempel hur de höjde på ögonbrynen när de var intresserade av den andra personen och så. Kul! Sånt tycker jag är väldigt intresant. Har jag tid någon gång ska jag försöka hitta några böcker eller så om kroppsspråk, skulle tycka det var jätteroligt att veta hur man ska tyda kroppsspråk.
Ja efter det stack jag som sagt in i duschen, när jag kom ut sorterade jag in min tvätt i garderoben och så hamnade jag här med kvällsmaten framför mig.


                                                                              That was my day!
                                                                                    Byebye
                                                                                     //Alicia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback