Hemkommen och trött

Har precis kommit hem från Carin. Borta med vinden-filen som jag hade hittat var kanske inte den bästa. Den var blandad engelska och spanska och med regisörrens kommentarer under filmen. jobbigt! Så efter 1 timme eller något sånt så gav vi upp. När ännu en timme framför datorn hade gått gick vi över till Carin och köpte hem pizza. Mexicana för min del ;) Gud den är stark! Men god.
Vi skulle ha sett Juno efter det, men vi var så mätta och hade så kul så vi satt kvar ute på altanen och pratade och skrattade (väldigt mycket) istället.
När Malin gick hem satte jag och Carin oss framför tvn och tittade på Anastasia. Fast först försökte vi klura ut hur sladdarna skulle sitta föratt VHS:en skulle funka. Efter si så där ena 10 minuter kanske så klarade vi det.
Men nu ska jag gå och lägga mig för jag är jättetrött!!


Sov gott!!
// Alicia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback