Hej hopp!

Hejsan!
Som sagt så hade jag nationella prov i engelska idag, både hör- och förståelse. Det bästa var att vi slapp friskvården och eftermiddagens engelskalektion. Så jag slutade vid kvart över 11 ungefär;) Det är härligt en fredag. Carin och Malin hade bestämt sig för att åka till gymmet efter skolan, så då hängde jag på, fast jag gick typ bara på löpbandet. Men det kändes väldigt bra att vara tillbaka i gymmet igen! :)
Som tur är har jag inte mer ont i halsen efter det, utan det känns snarare bättre, hade jag haft ont hade antagligen mamma dödat mig.
Snart kommer Carin och Malin hit och ska titta på Borta med vinden tillsammans med mig. Jag har sett den typ 3 eller 4 gånger redan, men det är en film som man kan se måååånga gånger!
Sen blir det pizza ikväll! Mums! Riktig fredags-mat. ;)





Ha en bra fredag!!
// Alicia

Kommentarer
Postat av: lollo

jag gjorde också nationella idag. lite klurit :p

Postat av: SA R A

gott me pizza :)

2008-04-04 @ 22:27:59
URL: http://zaaurahs.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback