Gårdagens shopping

             
   

Ett par skor blev det igår. Svarta med låg kilklack från Peperoni 349 kr. Ett par svarta shorts, som jag ska lämna tillbaka tror jag, men de kommer från Aima i alla fall och kostar 199 kr. Ett silvrigt armband som föreställer en orm. Helt underbart att jag hittade det, har varit inne och kollat på cocoo.se flera gånger på just detta, och så hittar jag det inne på Glitter för 129 kr! Fanns även i guld, och jag är sugen på att ha ett sånt också. Och så till sist en tunika/klänning från Gina Tricot. Ger den hippiekänslan jag gillar så mycket. Fast mamma gillar den inte så värst mycket, hon tycker jag ska lämna tillbaka den, men inte! Den har redan fått sin plats i garderoben och ska ingenstans. Den är verkligen i kortaste laget, och ganska så genomskinlig så ett par diskreta trosor behövs! 199 kr på GinaTricot alltså.

Japp det var min shopping de!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback