Fredag

Hejsan, har varit hemma ett tag nu, har fixat om ännu lite till med bloggens utseende. Carin dissade den blommiga bakgrunden fullständigt på sidan, så nu blev det rosa istället. Får se om hon tycker det är bättre.;)

Ikväll ska jag rida igen, måste ta igen alla de gångerna jag missade när jag var sjuk. Efter det ska jag hem till Lisa och umgås lite med henne, Lisa och Matilda tror jag det var. Ska bli kul!:)

Åh, jag vill ha en valp igen! Mammas kompis visade precis lite bilder på ett par valpar som hon har varit och kollat på. Gud så gulliga!! Älskar valpar!


// Alicia

Kommentarer
Postat av: Soha

Hoppas du får en bra dag :)

Postat av: jenny

ha en bra dag =)

2008-04-18 @ 15:41:54
URL: http://jnyyy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback