Buzzador

196670-505

Detta damp ner i brevlådan idag. Ett paket fullt med Neutrogenas 2-1 face mask-prover, broschyrer och en tub till mig;) Det är meningen att jag ska dela ut alla prover till kompisar och så, och sen att de ska prova dem och säga vad de tyckte om produkten till mig så jag kan skicka in en rapport till Buzzador.
Enkelt va? Och gratis är det också!:D

Vill du också bli medlem?
Gå in
här i så fall. Och va gärna extra snäll och ange "Liitenflicka" vid Rekryterad av Buzzador - Användarnamn.
Grejen med det här Buzzador är att man blir medlem, sen får man kampanjerbjudanden, där man då får hem prover som man ska dela ut till sina kompisar och sen lämna en rapport till Buzzador.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback