Shopping..igen

Har redan hunnit med en tur på stan idag.
Blev inte så mycket inhandlat, men lite i allafall, en rabattkupng på 25% på hela köpet hos Lindex kan man ju inte bara ignorera. ;)
Så jag kom hem med en svart ring, som jag har letat för och hittade för ynka 30 kronor!, fingervantar och en mössa. Där gjorde jag ett kap kan man säga :P Det fanns en på vuxenavdelningen för 100 kronor, men efter en till på barnavdelningen så hittar jag en exakt likadan för bara 60 kronor! Då blir man glad!




Suddiga bilder,jag vet. Det gör mig bara mer sugen på att köpa en kamera! :)

Här är även tröjorna som jag köpte igår, den röda och gråa från JC's barnavdelning och den svarta från Only. Lika dålig bild här. :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback