Shopping

Tidigt idag (10.15) gav jag mig iväg in till stan. Så tidigt, en lördag! Det är duktigt. ;) Anledningen var att jag skulle ha ett par stövletter från Lindex, som gått åt som smör, så jag ville försäkra mig om att få ett par. Och när jag kom dit fanns det bara 3 par kvar! Självklart fanns dom i min storlek! 2 par faktiskt, men jag tyckte det räckte med ett. ;)
Köpte även ett smalt skärp också.
Sen kollar jag runt lite i de andra affärerna och stöter på min morbror och moster. Det visar sig att de ska in till Kalmar, och hux flux så har vi bestämt att jag ska följa med. :)
Inne i Kalmar blev det shopping.
Och eftersom jag så smått börjar förstå photoshop så har jag gjort några enkla fotokollage för att visa mina fynd.


196670-178
Sjal, Indiska
Skärp, Lindex
Tröja/Klänning, Vero Moda
Strumpbyxor, (köpte i Malmö på H&M, har dock inte använt dom än;) )
Knästrumpor, Flash
Stövletter, Lindex


196670-180

Skärp, Lindex (samma som ovanför)
Halsduk, Only
Vantar, Only
Armband, H&M
Stövletter, Lindex (samma som ovanför)

Kommentarer
Postat av: Ottilia

så jävla snyggt!

Postat av: Alicia

tack:D

2007-09-08 @ 23:57:41
URL: http://liitenflicka.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback