Fixare

Idag har jag nästan inte haft några riktigt lektioner. Riktigt skönt. Jag har nämligen varit fixare, något som man ska vara i åttan och nian. Då sa man typ hjälpa till i caffan, gå å plocka skräp, räfsa löv och så.
Att stå i caffan var roligare än vad jag hade trott, de som jobbar där är väldigt roliga, så det blev ofta väldigt underhållande att vara där. Att plocka skräp var inte precis det roligaste, men jag och Lisa behövde inte göra det så länge, och när vi var klara med det kunde inte vaktmästaren komma på något till oss att göra så vi fick rast istället.
Snällt av han tyckte vi. :)

Och imorgon är det fotografering. Så jag får väl klä upp mig lite imorgon, vet bara inte vad jag ska ha. Mamma blir typ galen på mig varenda gång jag säger så. Har blivit allt mer beroende av att köpa kläder, så man kan säga att garderoben är väldigt välfylld. ;)
Jaja, jag hittar väl något antagligen. :)
Något som är nytt i år är att skolkatalogen ska vara i färg. Kul tycker jag, det är mycket roligare än svart-vita foton.

Vad som händer i eftermiddag/ikväll får vi se. Har en franskaläxa tills imorgon, så lite plugg måste det bli. Träna kanske? Hmm, får se. Tränade "lite" igår, och så ska jag gå på intensivpasset på friskis imorgon, så det kanske bli yoga idag? Maybe..:)

Om David läser detta kommer han säkert nämna någor om yoga i morgon i skolan. Det är många som verkar tycka yoga är väldigt konstigt, men då kan jag passa på att säga att det är väldigt avslappnande, jobbigt och roligt på samma gång. Så det så!:D

Nu har jag babblat på tillräckligt här tycker jag, så Hejdå!! // Alicia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback