Datoruppehåll

Från i söndags har jag inte suttit vid datorn, faktiskt. Det har varit fel på internet så jag har inte funnit någon anledning till att sitta. Arg jag blir då, eller snarare rastlös , jag vet inte vad jag ska göra när jag inte har internet att sitta vid. Inte för att jag skulle ha hunnit igår ändå, jag var i skolan fram till 4, sen var det jobb från 20 över 5  till kvart i 10. Och där emellan skulle man ju äta. Men idag hinner jag ta igen lite;)

Slutade redan vid 10 i 2 idag, så härligt, då har man hela dagen kvar typ. Så det blir väl lite tv-tittande , jag har en del jag måste ta igen på. Och sen ikväll blir det nog Friskis & Svettis för första gången denna terminen.
Ska prova ett medelpass med en ny instruktiör. Får se hur hon lyckas!




                                                    Adios! // Alicia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback